vineri, 23 ianuarie 2009

Intrebari si raspunsuri Super Slim (valabile insa si la celelalte pastile de slabit)






1. Scaderea în greutate cu ajutorul fructelor poate avea efecte secundare?


Raspuns: Acest produs este alcatuit din fructe si plante naturale si nu are nici un efect secundar, le puteti lua linistit.


2. Si daca corpul opune rezistenta?

Raspuns: Nu se poate, deoarece întregul proces de scadere a greutatii se divide în doua faze: faza de scadere si faza de consolidare. Astfel, dupa atingerea greutatii ideale trebuie urmata perioada de consolidare (se ia câte o capsula la câte 2-3 zile, lasând astfel corpul sa se adapteze schimbarii, prevenindu-se astfel reîngrasarea).

3. Pot lua produsul când sunt bolnav? Îl pot lua chiar daca iau si alte produse de slabit?

Raspuns: Nu se poate, deoarece când esti bolnav poti lua alte medicamente, a caror efect au calitatea de a anula eficacitatea tratamentului si de asemenea este contraindicata folosirea simultana a acestui produs cu alte produse de slabire.

4. Se pot lua pe perioada menstruatiei?

Raspuns: Se pot lua pe perioada menstruatiei, de exemplu daca nu va provoaca dureri. Dar, daca, aveti ciclu menstrual abundent, abdomenul este lasat si va simtiti într-o oarecare masura inconfortabil si de asemenea, aveti în vedere si reactia corpului cu privire la absorbtia alimentelor, prin urmare, nu este recomandat sa luati tratamentul.

5. Dar pot consuma bauturi alcoolice?

Raspuns: Fiecare gram de alcool etilic poate produce 7 kilocalorii de caldura, asadar consumul de bauturi poate usor genera o cantitate de caldura ce se absoarbe în mod prea excesiv, iar cantitatea inutila de caldura produsa poate transforma grasimea în stoc de rezerva. Prin urmare, pe parcursul tratamentului este mai indicat a se evita consumul de bauturi fermentate.

6. Pe parcursul curei la ce trebuie sa fiu atent?

Raspuns: Pe parcursul curei este indicat consumul de fructe si legume proaspete, consumul de apa, deoarece dupa arderea grasimilor organismul are nevoie de hidratare. Este indicata participarea si la alte activitati din afara casei si mentinerea linistii sufletesti, acestea ajutând cu siguranta în procesul pierderii în greutate.

7. Cata apa e recomandat sa beau zilnic ?

Raspuns: Beti minim 2-3 l de apa plata/zi pentru a ajuta organismul sa-si elimine grasimile si toxinele.

8. Care ar putea fi reactiile adverse ?

Raspuns: Renuntati la cafea, alcool (pe cat posibil si la tigari daca e cazul) deoarece e posibil ca, prin accentuarea arderilor si eliminarea toxinelor din organism sa aveti cateva nopti de insomnie, dar care vor disparea dupa o perioada scurta de timp (pana se obisnuieste organismul cu aceste capsule);

Daca aveti usoare senzatii de ameteala, luati suplimentar un complex de minerale Ca-Mg-Zn sau fiole de Ca, la fel, pana se obisnuieste organismul, si asimileaza necesarul de vitamine si minerale pe care le contin capsulele;

In cazul in care, totusi, nu tolerati capsulele, opriti sa le mai luati, macar o perioada de cateva zile. Daca vreti totusi sa continuati si aveti si avizul medicului de a le lua din nou, faceti acest lucru treptat, luand o capsula la 2-3 zile, pana se obisnuieste organismul. (Faceti si un set de analize suplimentare, poate descoperiti o problema de care sa nu stiti!);

9. Am slabit suficient ! Cum opresc tratamentul ?

Raspuns: Renuntati la ele treptat, astfel: cand mai aveti 2 ½ folii, prima saptamana luati o zi da, una nu, urmatoarea saptamana 2 zile pauza intre ele, s.a.m.d., mariti zilele de pauza intre ele pana le terminati. Dupa o cura completa, faceti o pauza de minimum 2 luni de zile si apoi puteti sa reluati din nou cate una/zi, daca mai aveti de slabit, iar daca doriti un retus, una la 2-3-4 zile.

In perioada de pauza mentineti-va greutatea la care ati ajuns si nu scapati la mancare, pentru ca senzatia de foame nu va reveni dupa ce nu mai luati capsulele!
Mentineti stilul de viata sanatos pe care l-ati adoptat pe parcursul utilizarii capsulelor si incercati ca masa de seara sa fie la ora 18:00, dar cea mai putin consistenta, asigurandu-va si un somn linistit peste noapte!

Nu incepeti cura daca aveti menstruatie, ci dupa aceea.

Nu va infometati, chiar daca nu simtiti nevoia de a manca!

Mancati ceva, la ora fiecarei mese, hrana usoara pe care sa o tolerati!

Acest produs nu tine loc de mancare si nu inlocuieste nici o masa!

Acest produs este un supliment alimentar. Se recomanda utilizarea lui pe perioade limitate. in cazul aparitiei unor efecte neplacute, adresati-va medicului sau farmacistului.

10. Ştiţi de ce ne îngrăşăm?

Raspuns: Dacă ai obiceiul să mănânci mult, excesul de hrană este transformat în grăsime şi stocat în celule speciale adipoase.
Celulele pot creşte în mărime şi astfel creşti şi tu în greutate.
Dacă manânci mai puţin decât ai nevoie, rezervele de grăsime sunt utilizate ca energie şi slăbeşti.

11. Ce pot face daca am insomnii ?

Raspuns: Ca sa dormiti mai bine luati pastila dimineata cat mai devreme si reduceti excitantele nervoase: cafea, cola, ciocolata, energizante, etc

Daca raspunsul la intrebarea d-voastra nu se ragaseste mai sus nu ezitati sa ne intrebati la comentarii sau pe mail pastileslabit@gmail.com si in cel mai scurt timp o sa aveti raspuns la ea.

44 de comentarii:

  1. Foarte interesanta ideea cu sondajul privind eficienta pastilelor de slabit precum si ceea cu "intrebari si raspunsuri" ..asteptam cat mai multe

    RăspundețiȘtergere
  2. are efecte secundare daca as lua apstila in timpul menstruatiei?daca am ajuns la kg dorite ce trebuie sa fac?simona,cluj

    RăspundețiȘtergere
  3. as vrea sa va intreb daca super slim ma afecteaza atunci cand conduc masina am observat ca nu ma pot concentra

    RăspundețiȘtergere
  4. pot lua superslim mai mult de 3 luni consecutiv?
    am slabit 12 kg dar as mai vrea sa slabesc inca vreo 6

    RăspundețiȘtergere
  5. daca am luat pastila de slabit si acm vreau sa iau super slim pot lua fara a face pauza ?exista vreo posibilitate sa am reactii adverse daca le combin medicamentele?simo,cluj

    RăspundețiȘtergere
  6. Raspuns pentru Adriana Florea

    Este recomandat sa se ia Super Slim maxim 4 luni consecutiv .dupa aceea pauza cel putin 3 saptamani dupa care se poate relua tratamentul....foarte important este ca dupa atingerea greutatii dorite renuntarea la super slim sa se faca treptat ...1 saptamana sa se ia o capsula la 2 zile..dupa aceea 1 saptamana 1 capsula la 3 zile, etc

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim spunea...
    daca am luat pastila de slabit si acm vreau sa iau super slim pot lua fara a face pauza ?exista vreo posibilitate sa am reactii adverse daca le combin medicamentele?simo,cluj

    Este recomandat sa se faca pauza de 1 luna de zile daca ati luat inainte alte pastile de slabit. in nici un caz nu e indicat sa luati diferite pastile de slabit in acelasi timp

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim spunea...
    are efecte secundare daca as lua apstila in timpul menstruatiei?daca am ajuns la kg dorite ce trebuie sa fac?simona,cluj

    Raspuns

    Nu are efecte secundare ..insa datorita faptului ca in aceea perioada organismul Dvs. este si asa mai slabit fata de obocei se recomanda ca pe poerioada menstruatiei sa opriti tratamentul cu super Slim.

    Dupa atingerea greutatii dorite renuntarea la super slim sa se faca treptat ...1 saptamana sa se ia o capsula la 2 zile..dupa aceea 1 saptamana 1 capsula la 3 zile, etc

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi poate face rau daca iau si tratamnet cu alte medicamente?

    RăspundețiȘtergere
  10. despre ce medicamente e vorba ? daca nu sunt antibiotice se pot lua . Important este insa sa nu se ia aceste medicamente in acelasi timp cu pastilele de slabit (diferenta sa fie de cel putin 2 ore)

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt antibiotice una dintre ele este augmentin iar celalalt kefond fort,astea 2 le iau.Deci ce sa fac,sa intrerup super slim sau nu e problema ca le iau si cele antibiotice?Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Intrerupeti super slim-ul cat timp luati antibiotice. Daca era alt gen de pastile mergea sa le luati impreuna dar cu antibiotice NU e recomandat.

    O zi buna,
    Adrian

    RăspundețiȘtergere
  13. Cand se ia super slim trebuie tinut o oarecare dieta?Ce se poate manca mai bine zis,ce e voie?

    RăspundețiȘtergere
  14. NU e obligatoriu de tinut nici un fel de dieta. Trebuie luata pastila cat mai de dimineata (cu cel putin 30 min inaintea mesei) si pe cat e posibil renuntarea la alcool, cafea, cola si energizante. Daca se tine si o oarecare dieta ( la paine, dulciuri, etc) cu atat mai satisfacatoare v-or fi rezultatele. Asteptam vesti de la Dvs. cu privire la rezultatele obtinute.

    RăspundețiȘtergere
  15. Are ceva daca iau anticonceptionale dimineata iar dupa o ora si iau super slim?

    RăspundețiȘtergere
  16. E OK daca este cel putin o ora diferenta intre pastile.

    RăspundețiȘtergere
  17. Dar nu afecteaza super slim anticonceptionalele daca se i-au atat de repede?Exista vreo sansa de a ramane insarcinata?

    RăspundețiȘtergere
  18. exista sanse..ca oricum anticonceptionalele nu sunt 100% un mod sigur de protejare ..dar daca luati super slim la cel putin o ora sau doua diferenta nu afecteaza cu nimic

    RăspundețiȘtergere
  19. Am inceput sa iau super slim de 14zile si as vrea sa iau 45 de zile,pentru ca consider ca e de ajuns,dupa ce termin,cata perioada ar trebui sa iau 1 pastila la 2-3 zile?Sau cum sa fac?Ca sa nu mai pun la loc.In aceste 14 zile am facut sport,intr-adevar se vad rezultatele.

    RăspundețiȘtergere
  20. daca ajungeti la greutatea dorita dupa 45 de zile pastilele care va raman (inca 15)incepeti si le luati 1 la 2 zile timp de 1 saptamana ..pe urma 1 la 3 zile inca 1-2 saptamani ..si tot asa pana le terminati si pe cele 15 pastile ramase

    RăspundețiȘtergere
  21. e bine sa iau 1 pastila la 2 zile ?si nu 1 pe zi:D?

    RăspundețiȘtergere
  22. normal se ia 1 pastila pe zi insa daca aveti mai putin de slabit sau doriti o slabire mai lenta atunci e ok sa se ia si o pastila la 2 zile.

    RăspundețiȘtergere
  23. ce riscuri de ingrasare avem dupa capsule super slim??????ne mai ingrasam sau nu?????

    RăspundețiȘtergere
  24. cand esti diagnosticat cu hiperplazie nodulara focala hepatica si cu hemangiom intrahepatic,este indicata administrarea capsulelor super slim?

    RăspundețiȘtergere
  25. Eu unul nu va recomand insa cel mai bine cereti sfatul unui cadru medical.

    RăspundețiȘtergere
  26. Am luat superslim de 14 zile si nu vad mai nici o schimbare. Le-am gasit la un plafar si au costat 500 ron. Sa nu fie bune?Nu-mi este foame decat seara dar nu ca altadata iar sete nu mi-a fost niciodata. Sa continui cele 3 luni sau este posibil sa nu-mi raspunda organismul?

    RăspundețiȘtergere
  27. sincer cat timp nu ati cumparat pastilele de la noi nu prea stiu ce sa va spun...in mod normal e bine sa se ia 3 luni fara intrerupere sau pana la obtinerea greutatii dorite daca aceasta se obtine mai repede.

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna ziua,am luat si eu ss o luna,si am slabit 5kg,dar adevarul e ca am tinut si dieta+bicicleta 2-3 ore.Problema e ca am fost in concediu 2 saptamani si am pus 1.5kg ceea ce mi se pare mult,dar vina e a mea,pentru ca nu am tinut cont de nimic,am mancat de toate,chiar si la ore la care nu ar fi trebuit.Am fost multumita de ss,si de aceea vreau sa intreb daca mai pot slabi,inca 5 kg?Sau cel putin ce sa fac in plus ca sa pot scapa de cele 5 kg?Va multumesc din suflet,si astept raspuns va rog.

    RăspundețiȘtergere
  29. in mod normal e bine sa se ia 3 luni fara intrerupere sau pana la obtinerea greutatii dorite daca aceasta se obtine mai repede. Foarte important insa e sa se renunte la ele treptat . Dupa ce sa ajunge la greutatea dorita e bine sa se mai ia o cutie dar nu zilnic ci pentru 2 saptamani 1 capsula la 2 zile ...dupa aceea 1 capsula la 3 zile ...si tot asa pana le terminati. Dupa slabire (mai ales daca aveti tendinte de ingrasare) e bine sa va impuneti un regim alimentar lejer.

    RăspundețiȘtergere
  30. am luat super slim o sapt si am slabit un kg,este posibil sa se vada rezultatele numai din sapt 2?

    RăspundețiȘtergere
  31. da ..unele persoane slabesc mai putin la inceput si dupa aceea mai mult altele invers ...important este sa luati pastila dimineata cu jumatate de ora inaintea mesei si sa eliminati pe cat posibil cafeaua, cola, energizantele si alcoolul.

    RăspundețiȘtergere
  32. daca sufar de astm bronsic pot sa urmez cu aceste capsule

    RăspundețiȘtergere
  33. da ...in contraindicatiile acestor pastile nu se regaseste boala Dvs.

    RăspundețiȘtergere
  34. am luat exact 45 de pastilute,asta inseamna o luna si jumatate.in prima luna am reusit sa slabesc 5 kg.a fost destul de greau,nu mancam aproape nimic,nu puteam nici gati,imi venea sa vars de la mirosul de mancare.cand am inceput sa iau a doua cutie,m-am fortat sa mananc cate putin pt ca deja cadeam jos de pe picioare.in 15 zile nu am dat nici un kg,mi-e foame mereu,apa consum aproape 5 l pe zi,dar nimic.parca m-am ingrasat aproape un kg.ce se intampla?multumesc

    RăspundețiȘtergere
  35. cafeaua si energizantele diminueaza efectul pastilei super slim?

    RăspundețiȘtergere
  36. E foarte bine ca va este sete si iar recomandat este consumul a cat mai multe fructe. Chiar daca nu va este foame trebuie sa mancati iar daca chiar nu puteti atunci luati pastila dupa ce mancati. Deasemeni evitati consumul de cola, cafea, energizante sau alcool. 5 KG cat ati slabit prima luna nu e nici f. mult dar nici putin .. chiar e bine ..parerea mea este ca mai mult de 6-7 kg de slabit intr-o luna chiar nu este indicat)

    RăspundețiȘtergere
  37. da ..cafeaua, energizantele, cola si alcoolul chiar diminueaza efectul pastilelor iar in plus si provoaca stari de ameteala, dureri de cap, etc . Deci e recomandat pe cat posibil renuntarea la acestea pe durata administrarii pastilelor SUPER SLIM.

    RăspundețiȘtergere
  38. ce culoare are praful din interiorul ss-lui original?

    RăspundețiȘtergere
  39. e maroniu ...nici f inchis dar nici deschis

    RăspundețiȘtergere
  40. multumesc pt raspuns.atunci sa inteleg ca daca in interior am gasit praf de culoare alb sunt contrafacute si deaceea nu mai slabesc?

    RăspundețiȘtergere
  41. mai mult ca sigur asa este. Sunt multi care vand super slim pe piata de o calitate indoielnica. Noi suntem importatori directi si garantam calitatea produsului nostru.

    RăspundețiȘtergere
  42. MA NUMESC MARIANA NU AM LUAT PASTILELE DE LA VOI DAR AM O INTREBARE ADRESATA VOUA,IMAGINEA DE PE BLISTERUL CU PASTILE ESTE IDENTICA CU IMAGINEA DE PE CUTIE

    RăspundețiȘtergere
  43. nu ..cutia este verde cu niste fructe pe ea iar foliile sunt argintii cu inscrisul "super slim"

    RăspundețiȘtergere
  44. am vazut pe site lichidare de stocuri la ss. nu o sa mai vindeti pe viitor?

    RăspundețiȘtergere

 
Linkuri romanesti